Key visual identyfikacji Gdynia Sport

Key visual, wizualne wytyczne stosowania identyfikacji dla departamentu sportowego miasta Gdynia (Gdynia Sport). Identyfikacja używa elementów obowiązkowych i łączy je z układem typograficznym oraz graficznym stosowanym jako key visual. Typografia jest zamienna i stosowana dowolnie dla każdego wydarzenia sportowego odbywającego się w ramach Gdynia Sport. Jest to przykład identyfikacji dynamicznej, gdzie prócz kolorów charakterystycznych dla miasta Gdynia oraz poszczególnych sportów, można wykorzystywać też różne elementy graficzne np. piłki, fragmenty zdjęć powiązanych ze sportem lub wydarzeniem. Całość koncepcji identyfikacji, została opracowana jako dłuższa komunikacja marketingowa, która miała by się stać elementem rozpoznawalnym i charakterystycznym dla Gdynia Sport. Prezentacja obejmuje niektóre z proponowanych nośników: cityboardy, bandy na stadionie miejskim, broszury reklamowe, plakaty oraz wygląd stron mobilnych wraz z aplikacją.
Key visual (KV) – to inaczej wizualne wytyczne stosowania komunikacji marketingowej na poszczególnych jej nośnikach, projektuje się go w celu utrzymania spójności komunikacji z klientem oraz na potrzeby dalszej rozbudowy lub obróbki przez inne studia graficzne / agencje reklamowe.

Category

identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne

Tags
aplikacja Gdynia Sport, Gdynia Sport identyfikacja, key visual, key visual identyfikacji, key visual plakat, key visual reklama, koncepcja identyfikacji, plakat, projektowanie graficzne, reklama prasowa, wytyczne wizualne