Projekt etykiety – Piwo tczewskie GRYF

Projekt etykiety – Piwo tczewskie GRYF

Mieliśmy przyjemność zaprojektować etykietę piwa Gryf dla Chmielove oraz Wolnego Browaru Tczewskiego. Stylizacją, krojem fontów, linami nawiązaliśmy luźno do dawnego herbu miasta. Kolorystyka złoto-czerwona wynika bez pośrednio z kolorystyki herbu miasta. Inspiracją i materiałem wyjściowym był dla nas też tekst z etykiety oraz historia browarnictwa w Tczewie. Cytat z etykiety: „Tczewskie piwo było znane i cenione już w średniowieczu. W czasach Rzeczpospolitej szlacheckiej Tczew był największym po Gdańsku ośrodkiem piwowarstwa na Pomorzu. Według Wilkierza z 1599 roku, każdy obywatel miasta mógł warzyć oraz sprzedawać własne piwo. W 1843 roku powstał na ulicy Zamkowej przemysłowy browar, należący do Johanna Ahlera. W czasie II Wojny Światowej zaprzestano produkcji piwa i już jej nie wznowiono.” Premiera piwa już niebawem, o czym można poczytać: tutaj

Category

Projektowanie graficzne