Projekt identyfikacji wizualnej marki TitaniumPRO

Projekt identyfikacji wizualnej oraz logo dla nowej, na naszym rynku, marki produktów budowlanych produkowanych przez firmę Marcopol. Projekt logo ze względu na nadruki na kartonach musiał zostać ograniczony tylko do dwóch kolorów. Mimo tych ścisłych i dość sztywnych wytycznych, udało nam się zaprojektować logo przestrzenne, mocne i wyraziste doskonale prezentujące się w kolorystyce CMYK oraz nadrukach dwukolorowych Pantone. Dla Klienta bardzo istotne w zleceniu były projekty okładek dla całej linii katalogów produktowych oraz projekty oklejenie floty samochodów. Obecnie cały czas pracujemy nad materiałami dla marki Titanium Pro, a nasz pierwotny projekt identyfikacji wizualnej jest stale rozbudowywany i modyfikowany. Logo sprawdziło się, a marka zyskała m.in. dzięki niemu Klientów.

Category

identyfikacja wizualna, logo

Tags
dobra identyfikacja wizualna, identyfikacja wizualna, logo, logo grafika, logotyp, mocna identyfikacja wizualna, oklejenie samochodu firmowego, okładka katalogu, projekt identyfikacji wizualnej, projekt okładki katalogu, wizytówki firmowe