Integis branding i identyfikacja wizualna

Integis branding

Branding i identyfikacja wizualna, a właściwie rebranding (choć ze zmianą nazwy) dla firmy Integis naszego pomysłu. Integis zajmuje się produkcją i opracowywaniem wzorów nowoczesnych mebli biurowych. Do tej pory na rynku była znana klientom jako Delmar. Punktem wyjścia, a zarazem, główną inspiracją nowego logo oraz koncepcji graficznej były rysunki techniczne i plany pomieszczeń biurowych z naniesionym rozkładem mebli. Wykorzystując elementy proste w typografii i wpisując je w kształty mebli na planach stworzyliśmy logo. Odeszliśmy też od kolorów marki Delmar, na rzecz mocnych i charakterystycznych barw: czerwieni i granatu. Tłem podstawowym dla nowego logo jest biel. Z logo można stworzyć też sygnet IN. Sygnet może być powielany i tworzyć paterny lub istnieć samodzielny znak graficzny np. w formie reklamy prasowej, czy oklejeniu samochodów firmowych.

Category

Identyfikacja wizualna, Logo, Projektowanie graficzne

Tags
brand, branding, dobry branding, grafika, identyfikacja wizualna, integis, koncepcja graficzna marki, koncepcja identyfikacji, koncepcja wizualna marki, księga identyfikacji wizualnej, logo, logo design, logo grafika, logo marki, logotyp, marka logo, nowa marka, patern w identyfikacji, rebranding, udany rebranding