Key visual, wizualne wytyczne stosowania identyfikacji dla departamentu sportowego miasta Gdynia (Gdynia Sport). Identyfikacja używa elementów obowiązkowych i łączy je z układem typograficznym oraz graficznym stosowanym jako key visual. Zastosowaliśmy typografię, która jest zamienna i stosowana dowolnie dla każdego wydarzenia sportowego odbywającego się w ramach Gdynia Sport. Jest to przykład identyfikacji dynamicznej. W identyfikacji prócz kolorów charakterystycznych dla miasta Gdynia oraz poszczególnych sportów, można wykorzystywać też różne elementy graficzne. Są to piłki, fragmenty zdjęć powiązanych ze sportem lub wydarzeniem. Całość koncepcji identyfikacji, opracowaliśmy jako długofalową komunikację marketingową. Miała się stać elementem rozpoznawalnym i charakterystycznym dla Gdynia Sport. Prezentacja obejmuje niektóre z proponowanych nośników: cityboardy, bandy na stadionie miejskim, broszury reklamowe, plakaty oraz wygląd stron mobilnych wraz z aplikacją.
Key visual (KV) – to inaczej wizualne wytyczne stosowania komunikacji marketingowej na poszczególnych jej nośnikach. Projektuje się go w celu utrzymania spójności komunikacji z klientem. A także, na potrzeby dalszej rozbudowy lub obróbki przez inne studia graficzne / agencje reklamowe.
Komentarze