Logo Euro 2024 projekt koncepcyjny

Logo Euro 2024 państwo-kandydat na organizatora, to nasz projekt koncepcyjny. Został on przygotowany na konkurs organizowany przez Niemiecką Federację Piłkarską. Jest nasza koncepcja logo dla państwa, kandydata ubiegającego się o organizację turnieju w 2024. Organizatorzy konkursu zakazali bezpośredniego odniesienia do piłki i organizacji piłkarskich. Mieliśmy więc utrudnione zadanie. Przygotowane przez nas logo opiera się na dynamicznej identyfikacji poprzez hasztag #. do którego możemy dołączyć dowolną treść. Może być to dowolne hasło, przesłanie, data, nazwa miasta. Logo, czyli hasztag, przygotowaliśmy w niemieckich barwach narodowych, potraktowaliśmy to dosłownie jak puzzle. Kolory w logo mogą się zmieniać w zależności od potrzeb, mogą też dowolnie zmieniać układ. Konkursu nie wygraliśmy, ale pracę prezentujemy również Wam. Do prac koncepcyjnych wykorzystaliśmy też mockup, by zaprezentować logo w przestrzeni miejskiej.

Category

Logo

Tags
#, #logo, billboard logo, germany 2024, hasztag, hasztag w identyfikacji, identyfikacja w mieście, identyfikacja wizualna, logo, logo billboard, logo euro, logo euro 2024, logo imprezy, logo koncepcja, logo mockup, logo państwo kandydat, logo w dynamicznej identyfikacji wizualnej, logo w przestrzeni miejskiej, organizacja, projekt koncepcyjny, znak