Obsługa graficzna Festiwalu Twórczości Wojciecha Młynarskiego, to duże kompleksowe zlecenie prezentujące nasze możliwości. Przygotowaliśmy całość projektów graficznych dla Festiwalu. Zlecenie obejmowało projekty outdoor: plakaty wielkoformatowe, citylighty, billboardy, cityscrolle. Zajęliśmy się też projektowaniem i przygotowaniem do druku wszystkich materiałów drukowanych taki jak: ulotki, kartki pocztowe, bilety, przypinki, gadżety festiwalowe oraz wszystkich elementów małej poligrafii (wizytówki, papier firmowy, papier ofertowy) oraz elementy komunikacji internetowej: banery, banery typu BB, prezentacje Power Paint, banery dla partnerów medialnych Festiwalu. Zaprojektowaliśmy layout i wykonaliśmy też oficjalną stronę Festiwalu Wojciecha Młynarskiego. Transmisję z wydarzenia (koncertu galowego) – podczas pierwszej edycji Festiwalu przeprowadził program TVP2. Obecnie przygotowywana jest IV edycja Festiwalu.