Koncepcja logo marki Chmielove. Oto nasza propozycja logo marki Chmielove – browary lokalne i rzemieślnicze. Nasz projekt logo w założeniu ma możliwość uproszczenia do samego, rozpoznawalnego i silnego sygnetu. Dlatego też, bardzo chcieliśmy, by nasze logo było mocno kojarzone z piwem regionalnym, rzemieślniczym lub kraftowym. Skonstruowaliśmy go na bazie prostych symboli, które mają podkreślić grę słowną w nazwie: Chmielove. Zaprojektowaliśmy logo tak, by jednoznacznie odnosić się do rynku piwnego. Sama marka Chmielove ma skupić się na promocji małych lokalnych browarów oraz pozwolić im na dotarcie do większej liczby konsumentów. Dlatego też, w założeniach, ma też edukować rynek piwny i propagować kulturę picia piwa. Projekt ten, to jedna z koncepcji, którą zaprezentowaliśmy firmie Chmielove.

Oto cytat ze strony Chmielove: “Rynek piwa na całym świecie przechodzi niezwykłą metamorfozę – poszerza swoją ofertę o ciekawe propozycje piw regionalnych i rzemieślniczych. Picie dobrego, unikalnego piwa staje się niezwykle modne, również w Polsce. Z każdym dniem rośnie liczba osób rozpoczynających swoją przygodę poznawania różnorodnych smaków piwa. Firmę Chmielove stworzyliśmy w odpowiedzi na potrzeby konsumentów poznających ten zmieniający się rynek.”