Logo Browar Północny Suwałki 2016. Logo Browar Północny / Suwałki 2016. Projekt i koncepcja logo bazuje na poprzednim znaku graficznym upadłego browaru. Poprzez postać niedźwiedzia nawiązuje ono do swojego poprzednika. Zostało jednak mocno uproszczone, wymieniliśmy także postać niedźwiedzia polarnego na niedźwiedzia brunatnego, znacznie bliższego nam geograficznie oraz symbolicznie. Woda pojawiająca się w logo, w której kroczy niedźwiedź, symbolizuje lokalizację Browaru Północnego w krainie polskich jezior. Kolorystyka podstawowa to złoto w różnych konfiguracjach: złoty nadruk etykiety (jeden kolor), złote nadruki na gadżetach. Logo browaru występuje też w kolorystyce czarnej i białej – w zależności od rodzaju podłoża. Dzięki prostocie znaku graficznego przekaz ma być mocny, maksymalnie prosty i czytelny.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Komentarze