Logo Browar Północny Suwałki 2016

Logo Browar Północny Suwałki 2016

Logo Browar Północny / Suwałki 2016. Projekt i koncepcja logo bazuje na poprzednim znaku graficznym upadłego browaru. Poprzez postać niedźwiedzia nawiązuje ono do swojego poprzednika. Zostało jednak mocno uproszczone, wymieniliśmy także postać niedźwiedzia polarnego na niedźwiedzia brunatnego, znacznie bliższego nam geograficznie oraz symbolicznie. Woda pojawiająca się w logo, w której kroczy niedźwiedź, symbolizuje lokalizację Browaru Północnego w krainie polskich jezior. Kolorystyka podstawowa to złoto w różnych konfiguracjach: złoty nadruk etykiety (jeden kolor), złote nadruki na gadżetach. Logo browaru występuje też w kolorystyce czarnej i białej – w zależności od rodzaju podłoża. Dzięki prostocie znaku graficznego przekaz ma być mocny, maksymalnie prosty i czytelny.

Category

Identyfikacja wizualna, Logo, Projektowanie graficzne

Tags
browar, browar północny, identyfikacja browar, identyfikacja piwo, koncepcja logo dla browaru, logo browar, logo browaru, logo dla browaru, logo piwo, piwo, piwo logo