Logo Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej w Oliwie, to nasz projekt brandingu przygotowany na potrzeby festiwalu. Festiwal odbywa się już po raz 66, a organizowany jest przez Polską Filharmonię Bałtycką. Logo MFMO to klasyczny znak, złożony z elementu graficznego oraz części typograficznej. Pomysł na logo Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej to wykorzystanie pięciolinii, a w zasadzie czterech pól, które tworzy. Wykorzystaliśmy też litery M i O ze znaku i połączyliśmy je tak, by kształtem przypominały charakterystyczną nutę “ósemkę” – logo nuta ósemka. W literze O wpisaliśmy też elementy przypominające piszczałki organowe – organy Oliwa (organy znajdują się w Archikatedrze Oliwskiej w Gdańsku). Sygnet zaprojektowaliśmy tak, by mógł tworzyć formę odrębną bez typografii, by mógł występować jako skrótowiec i by pozostał rozpoznawalny.