);

Rebranding logo Gdańsk Olimpia Osowa wykonaliśmy pro bono publico. Logo, które Klub Olimpii Osowa Gdańsk wykorzystywał w identyfikacji było już mocno przestarzałe. Wspólnie z władzami Klubu odkryliśmy, że początki logo w kształcicie jakie zaproponowaliśmy pochodzą z lat 2006-2008. Sowa, którą odświeżyliśmy i uprościliśmy pojawiała się w logo już wcześniej. W naszym projekcie, wróciliśmy do oryginalnych barw z początkowej działalności klubu, czyli czarno-czerwonych. Postawiliśmy też w projekcie nawiązać do historii Klubu i nie uciekać od znanego lokalnie wizerunku. Dlatego zaproponowaliśmy rebranding logo, który jest bardzo prosty w reprodukcji i przystaje do obecnych czasów oraz nosi w sobie zmiany historyczne, które powstawały w czasie całej działalności klubu – kształt, sowę oraz datę. Logo, które zaprojektowaliśmy i odświeżyliśmy zaakceptował już Zarząd i będzie obecnie wykorzystywane przez sekcję piłki nożnej. Wraz z logo zaprojektowaliśmy też podstawy komunikacji wizualnej Klubu – między innymi: różne wersje znaku, kolorystykę i dopasowaliśmy typografię.